Millennials, Gen Z en Generatie Alpha
De termen vliegen je om de oren. Net zoals de nieuwe generatie denken wij niet in hokjes, en dus gooien we deze termen overboord. Jongeren hebben de toekomst, frisse ideeën en zijn soms een tikkie brutaal. Maar zeg nou eens eerlijk, hoe was jij op die leeftijd? Wij weten hoe we de nieuwe generaties moeten boeien en binden, en hebben onze eigen no-nonsense aanpak.
Inhouse experts
Jongerenpanels
Partnerships
Fullservice
Lokaal én
nationaal inzetbaar
Vlammen naar het onbekende?
Bel 085 004 1547
Jongerenmarketing voor visionairs
What’s in it for me? Klinkt millennial, maar geldt voor velen. Jongerenmarketing is voor visionairs: organisaties die doorhebben dat jongeren de toekomst hebben. Als student, toekomstig werknemer, werkgever, hypotheekafnemer of klant. Durf verder te kijken dan je neus lang is en maak impact. Wat jouw concurrent doet mag ‘ie zelf weten.
Boost je jongerenmarketingDress to impress
Wij betrekken jongeren in onze projecten door middel van co-creatie. Zo ontwikkel je projecten en uitingen die écht aansluiten bij de doelgroep. Met een frisse, ongekaderde blik krijgt jouw organisatie nieuwe inzichten en perspectieven. Zo is de nieuwe generatie is zich bijvoorbeeld bewust van de fast fashion industrie. Ze geven daarom de voorkeur aan een milieuvriendelijkere optie. Zij maken van een oud jasje een nieuwe.
Op deze manier pakken wij ook jouw marketingvraagstuk aan. Je hoeft niet je hele organisatie om te gooien om de nieuwe generatie te boeien en te binden. Maar goed, genoeg over ons. Zullen we het aan de jongeren zelf vragen?
Boek een jongerenpanelWij boekten een jongerenpanel om een goede start te kunnen maken met de rebranding van de verkeersschool. Het jongerenpanel gaf ons inzichten waar we zelf gewoon nooit op waren gekomen.
Word Peer Panel lid
Wij zijn altijd op zoek naar ambitieuze jongeren die niet op hun mondje zijn gevallen en in gesprek willen gaan met onze opdrachtgevers. Wat jij denkt en vindt is namelijk erg waardevol. Wat vind je nou écht van een campagne of een product. En wat doe je graag in het weekend? Voor jou simpele vragen, voor de opdrachtgever een nieuw perspectief.
"In de gesprekken met bedrijven merk ik dat ze niet de standaard vragenlijsten hebben klaarliggen, maar dat ze echt door gaan op de antwoorden die ik geef."
Tim van den Heuvel - lid jongerenpanel
Wil jij lid worden van ons jongerenpanel: met een leuk salaris en een goede toevoeging op je cv? Meld je dan nu vrijblijvend aan en word een van onze Peers!
Ik meld me aan